Gira eNet trådløst smarthus - komplett og enkelt

Gira eNet fra Micro Matic, som byr på mange smarte trådløse smarthusløsninger i høy kvalitet og med lekkert design, har nå blitt enda enklere å velge.

Nøkkelprodukter ferdig pakket

I en hektisk hverdag hvor oppdragene står i kø og døgnet er litt for kort, har Micro Matic gjort det enda enklere å velge eNet ved å sette sammen fem forskjellige pakkeløsninger som inneholder nøkkelprodukter til dette svært fleksible systemet.

Alle pakkene er satt sammen med tanke på de mest vanlige scenarioene, og samtlige inneholder, i tillegg til styringsenhetene, også bunnplatesett og ramme. Hovedkomponentene i de respektive pakkene er: Universaldimmer og 1-kanals veggsender, relé og 1-kanals veggsender, DALI-dimmer og 1-kanals veggsender, samt to pakker med henholdsvis 1- og 3-kanals veggsendere.
Alle pakkeløsningene er nå tilgjengelige hos grossist.

eNet – trådløst og fleksibelt

Det at systemet er trådløst, innebærer at topp moderne smarthusteknologi kan installeres raskt, enkelt og rimelig i et hvilket som helst bygg. Batteridrevne, trådløse enheter trenger ikke strømledning, og kan derfor monteres over alt uten behov for å åpne vegger for å trekke nye kabler. Bryterne kan festes på alle overflater, selv på glass.

Blant trådløse styringssystemer skiller eNet seg ut med sine unike dimmeegenskaper, og eNet er utviklet spesielt med tanke på å kunne levere perfekte resultater ved dimming av LED.
Også DALI-anlegg kan styres med eNet, som også har egne dimmere for nettopp dette. eNets DALI-dimmer kobles direkte til armaturet og kommuniserer trådløst med veggsendere eller fjernkontroller fra eNet. Dette betyr videre at utskifting fra dimbart armatur til DALI-armatur lar seg gjøre uten å trekke nye DALI-ledere. En DALI-dimmer fra eNet kan styre inntil 12 DALI-armaturer.

Varmestyringssystemet Microtemp Sentralstyring er også kompatibelt med eNet. Microtemp Sentralstyring er markedets mest komplette styringssystem for elektrisk varme, mulighetene for å koble sentralstyringen opp mot eNet, gir tilgang til hele det trådløse smarthuset fra ett og samme grensesnitt. Tilgang fra mobile enheter sørger for full kontroll selv når kunden er borte fra bygget.

Enkel programmering og styring

eNet kan programmeres fra PC eller direkte på komponentene. PC-programmeringen er laget svært brukervennlig med enkel drag and drop-funksjonalitet. Idet systemet programmeres på PC, genereres kundens brukergrensesnitt for PC og mobile enheter automatisk. Slik sparer montøren tid, og unngår potensielle feilsituasjoner. Via eNet Server, kan systemet styres fra mobil, pc og nettbrett uavhengig av om du befinner deg i huset eller ei.

Vedlegg bilder:

• eNet pakker
  • eNet universaldimmer, komplett
  • eNet veggsender, 3 kanaler, komplett
  • Mobil styring

Nyttige linker:

Produktinfo: http://micromatic.no/?ItemID=14444
Nytt-flyer: http://www.micro-matic.no/admin/common/getImg2.asp?Fileid=23867
Om eNet-systemet: http://www.micro-matic.no/?CatID=2975

Fant du det du lette etter?