Micro Matic Norge AS og Scandinavian Electric AS fusjonerer

I januar 2017 kjøpte Micro Matic Norge AS 100% av aksjene i Scandinavian Electric AS. I oktober innfusjoneres Scandinavian Electric i morselskapet.

- Formålet med fusjonen er å øke produktbredde, kompetanse og tilstedeværelse i det norske markedet. Sammenslåingen innebærer en forsterket satsing på nettselskaper og tavlebyggere, samtidig som Micro Matic får tilført nye produkter i distributørkanalen, sier Tomm Karlsen, Administrerende Direktør i Micro Matic Norge.

- Det etableres en ny salgs- og kundeserviceavdeling «Energi & Infra» hvor kollegene fra Scandinavian Electric vil ivareta og utvikle forholdet til nettselskaper og tavlebyggere som tidligere. Vi ser også frem til lansering av 3.genereasjon komfyrvakt SE1000, som blir et av de nye produktene i vår eksisterende distributørkanal, understreker Karlsen.

Det fusjonerte selskapet vil være landsdekkende med en omsetning på 330 MNOK og ca. 60 ansatte.

Administrasjon, lager og logistikk flyttes til Micro Matics hovedkontor i Asker, og alle kunde- og leverandørforhold vil bli videreført i sin helhet i Micro Matic Norge AS.

Micro Matic tilbyr smarte løsninger og kompetanse innen elektro, HVAC og Energi & Infra. Micro Matic Norge AS ble etablert i 1969. Vi har hovedkontor på Hvalstad i Asker kommune, og distriktskontorer i Bodø, Trondheim, Bergen, Haugesund og Tønsberg.
Se www.micromatic.no for mer informasjon.

Nyttige lenker:

Kontakt:

Tomm Karlsen
Adm. Direktør Micro Matic Norge AS
Mobil +47 90 69 26 38
Sentralbord +47 66 77 57 50
tomm.karlsen@micro-matic.no

Tomm Karlsen

Foto av Tomm Karlsen, Administrerende Direktør Micro Matic Norge AS.
Format: jpg | rgb

Last ned

Gruppebilde Micro Matic Norge

Gruppebilde med alle ansatte i fusjonert firma.

Last ned