Teknisk support og rådgivning

På kundesenteret sitter det høyt kompetente, erfarne og imøtekommende fagfolk som strekker seg langt for å hjelpe deg. Du får alltid svar innen 4 timer innenfor våre åpningstider. Vi tilbyr også utvidet programmeringsbistand som en betalt tjeneste som avtales med teknisk kunderådgiver.

Kontakt oss

Vi anbefaler å ta en kikk på våre hjelpefilmer og FAQ-sider før du kontakter oss. Her finner du detaljerte forklaringer på mange av våre ofte stilte spørsmål.

Redusert tilgang på teknisk support fredag 17.09

Kjære kunde, det vil være noe mindre tilgang til vårt Tekniske kundesenter fredag den 17. september fra kl. 13.00.

Vårt sentralbord, 66 77 57 50, for generell teknisk hjelp vil være betjent, men redusert. Alternativt kan du ringe direkte til Stein Andor på 480 91 384 for hjelp på elektroprodukter/løsninger, Kjell på 911 47 371 for hjelp på Energiprodukter/løsninger eller Thomas på 920 22 1 22 for hjelp på HVAC-produkter/løsninger.

Vi beklager dette og takker for forståelsen, og ønsker alle en god helg!

Support på produkter og løsninger:

Andre henvendelser:

Åpningstider: 08:00 - 16:00

Fordeler

  • Rask løsning på din utfordring
  • Sikrer riktig valg av produkter og løsninger
  • Hjelpefilmer lett tilgjengelig
  • FAQ-sider med svar på de mest stilte spørsmålene
  • Raskt svar via chat

Ansatte på teknisk kundesenter

Fant du det du lette etter?