Retur og reklamasjoner

Her kan du laste ned retur- og reklamasjonsskjema for installatører. Sluttbrukere bes henvende seg til sin installatør for retur av varer.

Slik returneres defekte varer til Micro Matic:

    1. Finn om mulig fabrikkasjonsnummer på produktet (Står på baksiden av de fleste produkter). Er du usikker på hvilket nummer det er, kan du legge med et bilde.
    2. Send inn til oss på retur@micro-matic.no for å avklare om det er innenfor garanti-/reklamasjonsperioden.
    3. Dersom produktet kan returneres, klikk på knappen for å registrere din reklamasjon.
Registrer din reklamasjon

Retur av komfyrvakter

Hvis du opplever utfordringer med komfyrvakten, anbefaler vi å besøke våre FAQ-sider for komfyrvakt. Her finner du instruksjonsfilmer, bruksanvisninger og alarmoversikter.
Har du fortsatt problemer, ber vi deg:

  1. Ta kontakt med Micro Matics kundesenter på 66 77 57 50 eller support@micro-matic.no.
    I 9 av 10 tilfeller opplever kundene at problemet løses etter en samtale med oss.
    Må produktet returneres, vil du få oppgitt et saksnummer fra kundebehandler i Micro Matic.
  2. Returner komfyrvakten til aktuell grossist. Husk å oppgi saksnummer. Dette nummeret skal følge all videre dokumentasjon og kommunikasjon vedrørende produktet.